Blogy       Lidé.cz       Spolužáci.cz       Hry.cz       Seznam       Email       Novinky.cz       Super.cz
Seznam blog
informace o dění v Seznamu
Kategorie: nezařazeno
24.04.2014 11:08 - nezařazeno - trvalý odkaz

Projekt Seznam se bezpečně! pomáhá dětem už 5 let

Celkem 62 výjezdů do škol, 3 filmové festivaly, přes 3 miliony přehrání obou filmů a ocenění Zlatý záchranářský kříž za výjimečný nebo kreativní počin k osvětě a vzdělávání – to je jen pár čísel, která mají společného jmenovatele...
...Tím je projekt Seznam se bezpečně!, který dnes slaví 5 let svého fungování.


     (Po kliknutí na obrázek se vám otevře kompletní infografika shrnující 5 let projektu)

První myšlenky na projekt, který ve své poradně dokázal odpovědět už na téměř 1 500 dotazů, se datují do roku 2007. „Impulsem pro vznik Seznam se bezpečně! byl telefonát na naši technickou podporu. Zavolala nám nezletilá dívka s tím, že jí její bývalý přítel vydírá intimními fotkami. Chtěla po nás, abychom je vymazali z jeho e-mailu. Jinak že si něco udělá a poté rychle zavěsila. Druhý den jsme se dozvěděli, že se skutečně zabila,“ popisuje začátek projektu jeho autor Martin Kožíšek, který ve společnosti Seznam.cz zastává pozici manažera internetové bezpečnosti.

Reálnou podobu projekt získal v roce 2008, kdy představil první film upozorňující na nebezpečí, která na internetu číhají. Během několika dní měl film přes milion přehrání a do poradny začali psát první lidé s podobnými problémy. Stejnou rychlostí, jakou rostla česká internetová populace, se měnilo i chování uživatelů. Druhý díl filmu Seznam se bezpečně! byl představen v březnu 2012 a mimo jiné se zabýval tím, zda se nejčastější oběti, děti, nestaly částečně i pachateli. Poukazoval i na největší hrozbu sociálních sítí, tzv. sociální inženýrství nebo dětskou prostituci. „Oba filmy mají záštitu MŠMT a zaslali jsme je do všech základních škol a víceletých gymnázií jako doporučenou školní pomůcku. Nestačí dětem vysvětlovat, jaké klávesové zkratky mají počítačové programy, ale základem je děti naučit, jak se mají chovat na internetu,“ řekl Kožíšek. (Průzkum o tom, co si děti odnášejí z hodin informatiky na základních školách, naleznete na našem blogu.)

Od filmů přes divadlo až k Nahé celebritě
Oba filmy ukazují syrovou realitu internetu, kterou menší děti nemusí pochopit. Proto se součástí druhého filmu staly i klipy pro mladší děti s názvem Křečci v síti. Ty natočil Braňo Holiček, který je i autorem divadelní inscenace #jsi_user, jedné z novinek, na které spolupracovalo i Studio Ypsilon. Vedle základního tématu netolismu se stal leitmotivem inscenace tragický životní příběh Michala Kolesy, fenoménu českého internetu a sociálních sítí.



Poslední aktivitou projektu je kampaň Nahá celebrita. Jejím cílem bylo ukázat, jak jednoduše se mohou citlivé materiály, které uživatelé někomu pošlou, dostat do cizích rukou. Od té chvíle si s nimi útočníci mohou dělat prakticky vše, co budou chtít. Pokud se jedná například o slavnou osobnost, je snadné poslat citlivé dokumenty do médií a profitovat z nich. Nebezpečí ale číhá i na méně známé osoby. Ohrožen může být kdokoliv z nás.



A jaké jsou plány do budoucna? Spolu s internetem se vyvíjí i hrozby na něm, na které je třeba uživatele neustále upozorňovat. Nebezpečí se však netýká jen dětí, ale i seniorů. Právě na ně by se v blízké budoucnosti měl Seznam se bezpečně! zaměřit a ukázat jim, jak se na internetu chovat co možná nejbezpečněji.


Kuba
23.04.2014 12:00 - nezařazeno - trvalý odkaz

Internetová televize Stream.cz rozjíždí TV kampaň

Internetová televize Stream.cz, která divákům přináší až 40 premiérových dílů týdně, se dočkala reklamní kampaně. Ta odstartovala na Velikonoční pondělí a míří do televize a na internet.
Na televizních obrazovkách kanálů Nova Group, ČT Sport a AT Media prezentuje ve spotech jeden nový a jeden stávající pořad vlastní výroby. Těmi jsou Jídlo s. r. o. Romana Vaňka volně navazující na úspěšné Peklo na talíři a One Man Show Kamila Bartoška alias Kazmy Kazmitche. „Tyto dva pořady pro prezentaci Stream.cz jsme vybrali zcela záměrně. Nejen, že jsou oba velice sledované, ale zároveň chceme dalším divákům ukázat, že na Stream.cz naleznou pořady všeho druhu,“ řekl Lukáš Záhoř, manažer programového oddělení internetové televize Stream.cz.



Oba spoty mají podobnou tematickou linku. Odehrávají se jako minipříběh, v němž je odlehčenou formou představen jeden ze dvou pořadů, a několika málo větami jej uvedou i jeho hlavní protagonisté. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o internetové televizi Stream.cz jako místa, kde diváci mohou nalézt široké portfolio kvalitních autorských pořadů, které stojí za zhlédnutí.



Společně s TV kampaní odstartuje také on-line podpora na Youtube. Kromě spotů, které běží v televizi, zde uživatelé budou moci vidět krátké sestřihy (teasery) ostatních pořadů, kterých Stream.cz premiéruje až čtyři desítky týdně. Spoty kreativně zaštítila agentura Adwood ve spolupráci se Stream.cz. O mediální nákup TV prostoru se postarala společnost Starcom Media Vest Group.


Simča
22.04.2014 14:08 - nezařazeno - trvalý odkaz

Na jakých pneumatikách budeme letos v létě jezdit?

Datum 1. dubna pro motoristy znamená začátek léta. Je to dáno tím, že právě od tohoto data mohou své motorové „miláčky“ přezout do letních pneumatik. Pro mnoho z nich nastává období, kdy se rozhlíží po nákupu pneumatik nových...
...Čím dál více se jejich nákup přesouvá na internet a tak jsme se podívali do statistik Seznam.cz Vyhledávání, jaké značky motoristy nejvíce zajímají.

Podle statistik české internetové jedničky letos řidiči nejčastěji vyhledávají* informace o letních pneumatikách Barum (17 % všech hledání), Continental (16 %) a Michelin (12 %). Překvapením je čtvrté místo, které obsadila čínská značka NANKANG.



Zajímavostí je, že ačkoliv si motoristé vyhledávají informace především o výše zmíněných značkách letních gum, tak ve srovnávači cen Zboží.cz jasně dominuje značka Michelin, která s modely PILOT SUPER SPORT XL (cena od 7 029 Kč) a PILOT SPORT PS2 (cena od 6 697 Kč) obsadila první dvě příčky. Bronz získala jihokorejská společnost Kumho s typem KU39 XL (cena od 2323 Kč). „Díky internetu se i nakupování pneumatik stalo doslova vědou. Z výsledků je vidět, že ačkoliv si lidé vyhledávají informace o různých značkách, stejně se vrátí k osvědčené klasice. A podle cen řidičům ani tolik nezáleží na její výši, jako spíše na zkušenosti,“ řekl Michal Zadák, manažer serveru Sauto.cz.

Kde si řidiči nejvíce počkají na přezutí?
Podle statistik internetového katalogu firem, serveru Firmy.cz, si řidiči nejvíce počkají v Praze, kde na jeden autoservis připadá 256 registrovaných osobních automobilů. S větší frontou zájemců o výměnu zimních pneumatik musejí počítat také obyvatelé Ústeckého kraje. Ačkoliv počtem autoservisů se v celorepublikovém srovnání tento kraj řadí na pátou příčku, i zde si milovníci asfaltu počkají. Jeden servis se na Ústecku totiž průměrně postará o 235 „osobáků“.


* za období od 1. ledna do 14. dubna 2014


Kuba

15.04.2014 10:00 - nezařazeno - trvalý odkaz

Do bety míří i 3D mapy

Seznam.cz již na začátku dubna uveřejnil beta podobu portálu Mapy.cz. Nyní je možné vyzkoušet a otestovat i 3D mapy.
Pro opravdové fajnšmekry je již nyní připravena první ochutnávka 3D map, jejichž implementaci nám umožnila spolupráce se společností Citationtech, která se specializuje na algoritmy počítačového vidění. Seznam.cz využívá její softwarový systém Melown MapsTM pro počítání a zobrazování 3D modelů z leteckých snímků. Již dnes najdete na Mapy.cz první ukázku: Špindlerův Mlýn. Další města a jejich 3D modely budou rychle přibývat s tím, jak bude probíhat výpočet – celkem máme připraveny podklady pro více než 250 měst a obcí v České republice. „Vypočítat všechna města bude trvat minimálně půl roku a do té doby chceme uživatelům 3D mapy ukázat a zároveň otestovat, jak se jim s nimi pracuje a jak se líbí,“ řekl Aleš Vitinger, produktový manažer Mapy.cz. V betě je možné si ode dneška vyzkoušet centrum Brna, Litoměřice, Špindlerův Mlýn, Kutnou Horu, Kroměříž, Český Krumlov, Hlubokou nad Vltavou a Telč.

Těšit se mohou i turisté. Během roku bude nachystán i model pro mimoměstské oblasti. Dočkají se tak i ti, kdo chtějí detailněji prozkoumat trasu a terén, který je na výletě čeká.



Další podrobnosti o projektu tvorby 3D map naleznete v tiskové zprávě společnosti Citationtech.


Adam
14.04.2014 12:13 - nezařazeno - trvalý odkaz

Seznam.cz upozorňuje své uživatele na chybu v přihlášení a doporučuje změnit přihlašovací hesla

Kvůli nedávno objevené chybě v knihovně OpenSSL, kterou využívá většina celosvětových internetových služeb, kam se uživatelé přihlašují jménem a heslem (od sociálních sítí, bank až po e-shopy)...
...doporučuje společnost Seznam.cz změnit si své přihlašovací údaje na jejich službách.

Tato chyba  může útočníkům dovolit ukrást například heslo, se kterým se potom lze přihlásit na ostatní služby Seznam.cz. Tuto situaci nepodceňujeme a prakticky okamžitě jsme podnikli kroky k jejímu odstranění. „Některé služby obsahovaly zranitelnou verzi, proto jsme ihned po oznámení chyby nasadili opravu. Nyní necháváme přegenerovat všechny SSL certifikáty postižených služeb u certifikační autority. Abychom měli jistotu, že data našich uživatelů jsou v bezpečí, uživatelům doporučujeme, aby po přihlášení do své schránky změnili hesla,“ řekl Štefan Šafár, bezpečnostní administrátor společnosti Seznam.cz.

Na případné další otázky uživatelů je připravena technická podpora


Blanka
10.04.2014 11:58 - nezařazeno - trvalý odkaz

Dnešní školáci a internet? Frčí hlavně zábava a komunikace s kamarády

V rámci projektu „Jaké jsou internetové děti“, který probíhal přes Seznam.cz Výzkumník, jsme se dotazovali 3 549 žáků 5. až 9. tříd na to, co ve svém volném čase dělají na internetu. Ten je pro ně často odměnou, ale i prostředkem komunikace.
Dnešní internetové děti surfují především ze svých domovů, a to hlavně v odpoledních a večerních hodinách. Používají internet pro zábavu či jako nástroj komunikace s kamarády a rodinou. Jejich čas na internetu strávený se liší podle věku a potřeb školáka. Čím jsou děti starší, tím více času tráví on-line. Dítě ve 4. třídě se připojuje zhruba jednou za 2 až 3 dny. Zato typický osmák zapíná internetový prohlížeč hned po příchodu domů. „Děti z nižších ročníků zpravidla nesmějí na internet, kdy se jim zachce, ale teprve když splní nějakou povinnost. Rodiče jejich pobyt on-line omezují. Dostals čtyřku? Tenhle týden žádný internet,“ řekl Michal Buzek, vedoucí analytického oddělení ve společnosti Seznam.cz.    

Internet jako volnočasová aktivita
Internet je pro děti v první řadě zábava a komunikace. Děti koukají na videa, poslouchají hudbu, hrají hry a baví se na sociálních sítích. Sledování videa je pro děti jednou ze základních internetových aktivit. Pouští si je 94 % žáků. Ve 4. třídě kouká na internetová videa 84 % žáčků. Od 7. třídy už prakticky všichni. Nejčastěji jsou to videa hudební, vtipná nebo videa ke konkrétním počítačovým hrám. Velkou roli hraje pro děti školního věku i muzika. Tu si na síti pouští 94 % z nich a intenzita roste s věkem.

 

Na jakém zařízení se děti nejčastěji připojují na internet
Průzkum „Jaké jsou internetové děti“ ukázal, že neomezený přístup k internetu má ve školách třetina dotázaných žáků. Dnešní děti však už nejsou odkázáni jen na počítače či notebooky (i když se přes ně připojuje většina dotázaných – 78 % přes stolní počítače a 72 % využívá notebook), aby se připojili k síti. Celkem 50 % z nich využívá pro připojení svůj chytrý telefon, 27 % pak má i tablet.


Zastoupení mobilního internetu u žáků základních škol roste úměrně s věkem. Zatímco na 1. stupni přistupuje na internet přes mobilní telefon nanejvýš třetina dětí, v 8. a 9. třídě už je to přes 60 % z nich. Rozdílná situace je u tabletů. K nim mají dotázaní školáci přístup ve větší míře jen doma (slouží celé rodině) a je u nich vnímán spíše jako hračka menší děti. S přibývajícím věkem ho často vymění za svůj vlastní chytrý telefon. Podle průzkumu k tomuto jevu dochází mezi 6. a 7. třídou.




Michal

Zdroj: průzkum Seznam.cz
           On-line dotazování „Ptáme se učitelů“; N = 203; 12/2012
           On–line dotazování „Ptáme se dětí“; N = 3549 (v některých výsledcích prezentujeme navíc i odpovědi 85 žáků 4. tříd, ti však byli v souboru podreprezentováni (N = 3 634), 2/2013
Kompletní průzkum naleznete na stránkách Seznam.cz Výkumníka

08.04.2014 17:00 - nezařazeno - trvalý odkaz

Seznam.cz počtvrté podporuje akci Český internet pomáhá

Seznam.cz se opět zapojil do projektu Český internet pomáhá, pořádaného Kontem BARIÉRY. V rámci vlastního charitativního programu „Seznam se a pomáhej“ jsme podpořili příběh devítiletého Honzy, který se narodil se svalovou dystrofií...
...Jeho nemoc se sice zhoršuje, ale Honza se nevzdává. Proto nás jeho příběh oslovil.

Do projektu Český internet pomáhá se může zapojit každý, kdo během tohoto týdne libovolnou částkou přispěje jednomu z nominovaných příběhů. Seznam.cz v rámci vlastního charitativního programu „Seznam se a pomáhej“ podporuje sbírku také bannerovou kampaní a Seznam Tipem. Reportáž o Honzíkovi najdete i na našem zpravodajském serveru Novinky.cz.



Honza je devítiletý kluk. Rád tráví volný čas hraním her na počítači, pouštěním dokumentů, filmů, miluje společnost a návštěvy. Nejvíc ho zajímají věci ze života, z přírody, vesmíru, prohlíží si encyklopedie… Honza má však zákeřné vrozené onemocnění – svalovou dystrofii.

V posledních dvou letech se jeho zdravotní stav velmi zhoršil. O Vánocích 2012 přestal chodit a od té doby se pohybuje pouze na vozíku. Honza si uvědomuje, že je jiný než ostatní, obzvlášť když je venku s dětmi, a občas se za svou nemoc stydí. Celá rodina se snaží přispět svým dílem k pocitu, že si Honza život užívá stejně jako ostatní rodiny se zdravými dětmi. Nemoc Honzíka momentálně velmi omezuje, nemá moc sil a potřebuje stálou péči a pomoc s mnoha činnostmi - s hygienou, převlékáním nebo přemisťováním. Naštěstí se ještě sám zvládá najíst, ovládá počítač, v lehu nebo opřený o pytel si ještě na zemi zvládne chvíli hrát.

S vývojem Honzovy nemoci bude rodina brzy potřebovat mechanický vozík, který je lehký a snadno ovladatelný, s hlavovou a zádovou opěrkou, terapeutickým stolečkem a sedací podložkou. Vozík a příslušenství, které by Honza potřeboval, však stojí 100 tisíc Kč. Pomůžete mu spolu s námi?


Tomáš
08.04.2014 09:30 - nezařazeno - trvalý odkaz

Co hýbalo březnovým internetem? Předávání Oscarů a talentové reality show

Internetové vyhledávání ovládla v březnu především kulturní témata. Dle Seznamu skokanů českého internetu se lidé zajímali o výsledky Oscarů či dvě aktuálně probíhající pěvecké reality show.
V březnu se událo mnoho více či méně důležitých kulturních událostí, které si získaly pozornost uživatelů internetu. Velkému zájmu se těšilo letošní předávání Oscarů. Dotaz „Oscar 2014“ se umístil na druhém místě v kategorii „Zábavní, kulturní, sportovní a společenské akce“. Mimo to se ale ve skokanech umístil i film 12 let v řetězech, který na letošním předávání cen akademie uspěl. Vedle této významné kulturní akce se ale lidé masově zajímali i o lokální pěvecké reality show. Na prvních dvou místech v kategorii „TV pořady, filmy, seriály“ se tak objevily „Hlas Česko Slovenska“ a „X Factor 2014“. Lidé si ale také dohledávají jednotlivé porotce těchto soutěží. I proto se v kategorii Osobnosti vyskytli „Sisa Sklovská“ či „Majk Spirit“.

V březnových skokanech se překvapivě příliš neprojevila situace na Krymu. „Krym“ se nachází až na pátém místě v kategorii „Události, kauzy“. Uživatelé internetu zato v souvislosti s ukrajinským konfliktem znovuobjevili známou věštkyni „Babu Vangu“. Zemřela sice již v roce 1996, její proroctví se teď ale dle některých článků na internetu začínají naplňovat. Především právě ta o situaci na Krymu a možná i o třetí světové válce v roce 2014.

Zájem uživatelů vzbudila i dvě úmrtí významných osobností českého filmu. V březnu zemřel herec Otakar Brousek a režisérka Věra Chytilová. Oba dva se umístili v rubrikách „Osobnosti“ a „Události, kauzy“.    

Novinky.cz
Kauza Petra Kramného, který měl údajně zavraždit svou manželku a dítě, stále hýbe českou veřejností. I proto se stal nejčtenějším březnovým článkem na serveru Novinky.cz text o nových skutečnostech v tomto případu. Nejsledovanějším videem na tomto serveru byly velmi neobvyklé záběry útoků na dvojčata z 11. září 2011. Astronaut Frank Culbertson totiž tuto událost natočil přímo z vesmíru.



Sport.cz
Vyfotit se s Jaromírem Jágrem je snem nejednoho sportovního fanouška. Jeden Američan ovšem dokázal ulovit velmi neobvyklý snímek s českou hokejovou hvězdou přímo ze zápasu New Jersey Devils. Článek, který o tom pojednává, se stal na serveru Sport.cz nejčtenějším. Mezi videy v tomto měsíci dominovala zpívající olympijská medailistka
Gabriela Soukalová.



Super.cz

V talentové reality show Hlas Česko Slovenska se objevila dcera Vladimíra Ráže, která od mládí trpí handicapem – narodila se bez jedné ruky. Její příběh se stal nejčtenějším článkem na lifestylovém portálu Super.cz. Nejsledovanějším videem se poté staly záběry ze stejné reality show, v nichž malá holčička způsobila záchvat smíchu moderátorovi pořadu Leošovi „Leošáčkovi“ Marešovi.


Stream.cz
V roce 2011 zasáhlo Japonsko nejsilnější zemětřesení v jeho historii. Hned poté následovala obrovská vlna tsunami, s jejímiž následky se tato země vyrovnává dodnes. Pořad Slavné dny, který se této události věnuje, se stal nejsledovanějším pořadem měsíce března. Lidi ale také zaujal pořad TOP 5 s pěti velmi pikantními sporty.




Marek Dobrý Martin Pecka Michal Sedláček Jakub Šumanský
Marek, Martin, Michal a Kuba
07.04.2014 13:16 - nezařazeno - trvalý odkaz

Internetový katalog Firmy.cz odstartoval svoji kampaň a míří do televize

Nejnavštěvovanější český katalog firem, Firmy.cz, který nedávno představil svoji novou podobu, zahájil reklamní kampaň. Lidé si ji budou moci všimnout na venkovních plochách, internetu, zamíří ale i na televizní obrazovky a do kin.
Celá kampaň odstartovala ještě před samotným spuštěním ostré verze Firmy.cz rádiovým spotem vysílaným na vybraných stanicích skupiny MMS, které byly doplněny o Evropu 2 a rádio Frekvence 1. Na start nové služby upozorňovala i upoutávka na domovské stránce Seznam.cz.


Hlavní část kampaně odstartuje tento týden (od 7. dubna) a lidé ji už mohou vidět na více jak 1000 lavičkách po celé České republice a v druhé polovině dubna i na bigboardu umístěném na ulici Evropská v Praze.



Stejně jako při startu celé kampaně, tak i nyní je už k slyšení rozhlasový spot na vybraných stanicích skupiny MMS doplněný o Evropu 2 a rádio Frekvence 1. Od 8. dubna se Firmy.cz dočkají televizní reklamy. Ta bude vysílána na všech stanicích TV NOVA a FTV PRIMA až do 4. května. Spot bude také promítán na plátnech celé sítě multikin CineStar. Samozřejmostí je i internet. Kampaň se objeví na všech videoslužbách společnosti Seznam.cz, ale i na Youtube.




Pavel

04.04.2014 10:35 - nezařazeno - trvalý odkaz

Mladí lidé nevystačí s výplatou a řeší to krátkodobými půjčkami

Desítky tisíc Čechů nedokáží ohlídat své výdaje a před výplatou pravidelně míří na portály poskytující krátkodobé on-line půjčky. Nejčastěji se přitom jedná o lidi ve věku okolo 30 let, kteří si půjčují 3 000 Kč na 14 dnů...
...Vyplývá to z únorových a březnových statistik společnosti Sfinance.cz, která srovnává nabídky jednotlivých úvěrových firem na trhu.

„Zatímco průměrný věk žadatele o vyšší dlouhodobější on-line půjčku je 37 let, o krátkodobé úvěry nejčastěji žádají lidé mladší, průměrně třicetiletí. Hlavním důvodem bývá nesprávné finanční plánování. Téměř polovina žadatelů však má zároveň záznam v rejstříku dlužníků, což znamená, že na vyšší dlouhodobější půjčky mnohdy ani nedosáhnou,“ vysvětluje Martin Špaček, produktový manažer serveru Sfinance.cz. Lidé se záznamem v rejstříku dlužníků už v minulosti problém se splácením měli, případně jejich dluhy stále přetrvávají. Stačí byť jen opožděná platba za mobilní telefon a může trvat až čtyři roky, než je dlužník z rejstříku vymazán. Bankovní i nebankovní poskytovatelé úvěrů těmto žadatelům následně odmítají půjčit vyšší částku z obavy, že by ji nebyli schopni splatit.

„Tuto hypotézu potvrzuje i fakt, že lidé se záznamem v rejstříku nejčastěji využívají třicetidenní, tedy maximální splatnost krátkodobého úvěru. Naopak ti, kteří záznam nemají a půjčku potřebují z důvodu, že by nevyšli s penězi do další výplaty, obvykle volí dobu splatnosti jen 14 dnů,“ dodává Špaček.

Relativně nízká průměrná výše úvěru má i svůj další důvod: někteří poskytovatelé nabízejí první půjčku zdarma bez nutnosti splácet úrok, ovšem tuto nabídku limitují maximální částkou 4 000 Kč.

Zejména lidé se záznamem v rejstříku dlužníků se často snaží získat úvěr za každou cenu a neřeší ani podmínky půjčky, ani důvěryhodnost společnosti, od které si půjčují. „Takovéto jednání však může vést k celé řadě problémů. Krátkodobé úvěry mívají relativně vysoký úrok a nabídky jednotlivých poskytovatelů se často značně liší. Před sjednáním úvěru je tedy dobré porovnat více těchto nabídek a vybrat si tu nejvýhodnější,“ doporučuje Martin Špaček. Rovněž pokuty za opožděné splácení bývají vysoké, proto je třeba si termíny splátek dobře ohlídat. „Obzvláště lidé, kteří splácejí více půjček, by se snadno mohli dostat do dluhové pasti. Je proto třeba dobře vybírat, důkladně se seznámit se všemi podmínkami a myslet na to, že i několikatýdenní zpoždění se splátkou může člověku způsobit zbytečné problémy,“ uzavírá Špaček.    

< Novějších 10 článků - Starších 10 článků >
Autor:
seznam
Další blogy:
Fulltext blog
Mapy.cz blog
Sklik.cz blog
PR blog
FC blog
Sreality.cz blog

Kliknutím si přidáte nejnovější zprávy z tohoto blogu přímo na hlavní stránku Seznamu.

Archív:
duben 2014
PoÚtStČtSoNe
- 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 - - - -