Blogy       Lidé.cz       Spolužáci.cz       Hry.cz       Seznam       Email       Novinky.cz       Super.cz
Seznam blog
informace o dění v Seznamu
Kategorie: Obchodníci
22.05.2013 11:34 - Obchodníci - trvalý odkaz

Bojíte se kreditky? Není proč!

Kreditní karta vydělává? Fikce, nebo realita?
Vzít si úvěr znamená papírování a bohužel i nároky na čas. A hlavně po vás ti, co půjčují, většinou chtějí předem prozradit, co si za dané peníze koupíte. To kreditní karta je váš osobní bankéř, který je vždy připraven půjčit třeba i na chleba. A když na to jdete chytře, je i přes svou pověst častěji dobrý sluha než zlý pán. Přitom se nemusí jednat jen o půjčku, kreditní karta vám dnes může třeba i vydělávat. Zatímco jinak je nabídka karet relativně homogenní, některé kreditky vám teď mohou část ceny nákupu vracet, dokonce nabídnou i slevy v obchodech.

Na českém trhu si můžete vybírat mezi desítkami kreditních karet od bankovních i nebankovních domů. Většinou ani vybírat nemusíte, některé firmy kreditky posílají samy, obvykle stačí jen zavolat na infolinku a půjčku aktivovat. I přesto, že je nabídka takto po ruce, pečlivě vybírejte a srovnávejte, ať nenaletíte.

Se širokou nabídkou přichází bohužel i menší přehlednost. Na Sfinance.cz naštěstí najdete bez dlouhého klikání podmínky třiceti vybraných karet předních poskytovatelů na jednom místě.  Vhodnou kreditní kartu si můžete vybrat nejen podle délky bezúročného období (během něj splatíte půjčené peníze za nulový úrok) a úroku, ale i podle toho, kde nejčastěji nakupujete.  Chcete výhodnější půjčky, peníze zpět nebo by se vám líbila třeba sleva na benzín?

Dobrá nabídka: nejen bezúročné období a nízký úrok

Co mám tedy považovat za dobrou nabídku? Tak především je to více než 50 dní bezúročného období, široký a jasný program slev a bonusů, nízký nebo dokonce žádný poplatek za vedení karty a roční úrok co nejblíže k 20 procentům. V praxi nejde ani tak o počet bezúročných dní, rozdíl pěti dnů není až tak zásadní. Vlastně už nejde ani o úroky, protože 3 procenta nejsou zase takový rozdíl, úrok je beztak přes 20 procent.

Nyní jde především o různé slevové programy a hlavně vracení peněz z každého nákupu. Pokud si pořídíte kreditní kartu s cílem nedlužit, ale vydělat, dívejte se po vracených procentech z obratu, radí Martin Špaček z Sfinance.cz. „Zpátky můžete každý měsíc dostat až 3 procenta z obratu. To znamená, že pokud měsíčně kreditkou zaplatíte 25 000 Kč, dostanete zpět 750 Kč. Za rok to je 9 tisíc korun, to už může být i kus dovolené.“

Špatná pověst
Pozor na kreditky nalezené ve vaší poštovní schránce, seriózní poskytovatelé totiž tyto karty nerozdávají na počkání každému. Podmínky pro její získání jsou podobné jako při žádostech o spotřebitelský úvěr. Ne každý žadatel ji tedy nakonec získá. „Žadatel musí projít tzv. scoringem, kde daná finanční instituce zjišťuje, zda je klient dostatečně bonitní, tedy zda dost vydělává a moc nedluží. Dle bonity klientovi buď kreditní kartu neposkytne, poskytne nebo sníží objem peněz, které může klient vyčerpat,“ vysvětluje Martin Špaček.  To všechno trvá pár hodin, maximálně jeden dva dny, klient tedy většinou velice brzy ví, zda úvěr získá.

Kreditní karty mají špatnou pověst. Lehko podlehnete dojmu, že peníze jsou vaše a „zapomenete“ poslat splátku. Kreditní karta je výhodná jako krátkodobá půjčka, jakmile však přetáhnete bezúročné období, je dražší než běžný spotřebitelský úvěr. Už vůbec není kreditní karta vhodná na dlouhodobé splácení vysokých částek, případně na výběry z bankomatu. Pokud víte, že chcete půjčit peníze, které budete splácet dlouho, lepším řešením je spotřebitelský úvěr, pokud to jsou peníze na bydlení, zažádejte o úvěr ze stavebního spoření nebo úvěr hypoteční. Kreditní karta je vhodná na krátkodobé nižší půjčky, průběžné placení běžných nákupů, ideálně s benefity, které jsou lepší než na běžných kartách.

Stále jen úvěr
Abyste se tedy nedostali do kolotoče nervózního dorovnávání dlužné částky, především se snažte splácet dlužné peníze ve svém bezúročném období, tedy většinou v oněch průměrných 45 dnech. Ideálně si nastavte inkaso z běžného účtu, které zajistí, že nezapomenete peníze doplatit. A vždy zaplaťte celou dlužnou částku.
Dále berte kartu stále jako úvěrový produkt pro krátkodobý nedostatek peněz, jako platební nástroj, varuje Martin Špaček.  „Hlavně nepodlehnout možnosti nakoupit si zbytečnosti, jen proto, že mám peníze stále po ruce. Pokud má někdo problém se splácením dluhu na kreditní kartě, je lepší spočítat si možnost konsolidace půjček a převést si dluh na standardní půjčku. Jak sami zjistíte na Sfinance.cz, můžete tím ušetřit.“

Jak používá kreditku makléř z Wall Street?

•    Splácí v bezúročném období, nastaví si inkaso na 100 procent dlužné částky
•    Využívá naplno veškeré bonusy a slevy
•    Platí kartou přímo za produkty a služby
•    Nikdy nevybírá kreditní kartou z bankomatu
•    Pečlivě posoudí nabízené doplňkové služby (např. pojištění)
•    Využívá výhodných plateb i v zahraničí

Markéta
15.03.2013 08:00 - Obchodníci - trvalý odkaz

Sfinance.cz nově nabízí kalkulačku mobilních tarifů

Portál Sfinance.cz přišel s dalším srovnávacím produktem. Během několika minut si díky němu může každý ověřit, zda neplatí svému mobilnímu operátorovi více, než by musel, a zda by někde jinde neplatil méně.
Nová služba portálu Sfinance.cz je určena všem, kteří chtějí snížit své výdaje za mobilní telefon. Podle statistik portálu Sfinance.cz zaplatí průměrný Čech za měsíční vyúčtování mobilních služeb okolo 540 korun za 86 provolaných minut a 52 esemesek. Sfinance.cz ale nabízí např. speciální VIP mobilní tarif za 295 korun s 200 volnými minutami a 100 esemeskami. Ten je určen klientům Sfinance.cz. Vždy ale záleží na konkrétním tarifu a využívání mobilních služeb. Někdy bývá úspora vyšší, někdy nižší. V některých případech lze díky srovnávači Sfinance.cz ušetřit až 40 procent na měsíčním vyúčtování.

S využitím statistických dat Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) srovnávač Sfinance.cz sestavil graf toho, do jakých sítí Češi nejčastěji volají - 35 % hovorů proběhne do sítě O2, 34 % do sítě T-Mobile, 22 % do sítě Vodafone a 9 % do pevných sítí. Pokud má klient zájem zjistit konkurenční nabídky na trhu a operátora změnit, stačí do kalkulačky serveru Sfinance.cz zadat průměrný měsíční účet (kolik minut provolá, kolik pošle sms, nebo jak často používá internet). Na základě těchto údajů mu portál Sfinance.cz spočítá nabídku od O2, T-Mobile a Vodafone a zákazník si může vybrat tu, která mu nejvíc vyhovuje.

Toto srovnání cen mobilních operátorů používá certifikovanou metodiku ČTÚ, takže výpočty jednotlivých tarifů podléhají přísné kontrole a měly by nabízet pouze ověřená a akreditovaná data. Ačkoli nová služba Sfinance.cz byla spuštěna před pár dny, využilo ji více než tři tisíce klientů.


Jiří Böhm

28.01.2013 10:10 - Obchodníci - trvalý odkaz

Na zvyšování DPH reagovali lidé i na internetu: Stavební firmy měly na konci roku napilno

Od 1. ledna se v České republice zvedla sazba DPH o 1 %. To mělo vliv i na chování lidí na internetu. Například stavební firmy hledali uživatelé na serveru Firmy.cz v září o téměř 100 % více, než tomu bylo ve stejném období v roce 2011.
Obecně všude slyšíme, jak zvýšení spodní i horní hranice DPH zahýbe s domácími rozpočty i při běžných nákupech. Když jde o stavební práce pohybující se až ve stotisících, je už 1% zvýšení DPH poznat citelněji. Například při stavbě nového domu se totiž finální cena může změnit během jednoho dne i o několik desítek tisíc korun. Podle statistik serveru Firmy.cz se v roce 2012 hledaly stavební společnosti hlavně v březnu (nárůst o 30 % oproti březnu 2011), květnu (nárůst o 33 %). To jsou klasické měsíce, kdy většina lidí začíná stavět.  Druhý takový boom zájmu o stavební firmy bývá na podzim. Loňské září bylo ale rekordní.  Jen během září stoupla hledanost firem, které nabízí stavební práce meziročně o  téměř 100 %.



Zájem uživatelů internetu o zvyšování sazby DPH byl na internetu značný a kolidoval s koncem roku. Například heslo „DPH 2013“ se v prosinci vyhledávalo téměř 2,5x více, než tomu bylo v listopadu.

Se zájmem o stavební firmy jde většinou ruku v ruce i zájem o hypoteční úvěry, kterými lze nové bydlení financovat. Kromě stavebních společností se tak uživatelé internetu koncem roku zajímali i o srovnání cen hypoték. Z údajů internetového srovnávače finančních produktů Sfinance.cz lze vyčíst, že čím více se blížil konec roku 2012, tím více lidé hledali výhodnější hypotéky.



Martin

03.12.2012 09:30 - Obchodníci - trvalý odkaz

Sfinance.cz začínají nabízet půjčky

Internetový srovnávač Sfinance.cz rozšiřuje nabídku finančních produktů o další službu - spotřebitelské úvěry. Nově tak umožní vyřešit v klidu rychle porovnání a sjednání půjčky podle potřeb klienta.
Právě nyní v období blížících se Vánoc začíná mnoho lidí řešit, kolik peněz bude potřebovat na dárky pro své nejbližší. Bezmála tři čtvrtiny Čechů budou kupovat vánoční dárky na internetu. Podle průzkumu společnosti Seznam.cz letos většina lidí utratí za dárky do 10 000 korun. Konkrétněji, necelá třetina plánuje utratit do 3 000 korun, přesně třetina lidí mezi třemi a pěti tisíci korunami, a 20 procent mezi pěti a deseti tisíci korun. Lidé se pod stromeček chystají nakupovat především kosmetiku, parfémy, léky, knihy a drobnou elektroniku.

Mnoho Čechů ale nemá na dárky dostatek peněz a čím dál častěji proto využívá spotřebitelských půjček. Důkazem rostoucího zájmu o půjčky je i Seznam skokanů internetu za měsíc říjen, kdy slovo půjčka se dostalo do TOP 10 u praktických dotazů. Půjčky na trhu nabízí desítky společností a je těžké se v nabídce orientovat. Proto se server Sfinance.cz rozhodl nově přinést možnost porovnat nabídky jednotlivých úvěrových společností. Člověk si díky srovnávači Sfinance.cz udělá jasnou představu o tom, kolik zaplatí na úrocích a jaká bude jeho měsíční splátka. Z pohodlí vlastního domova si vybere tu, která mu nabízí nejlevnější splátky. A může vyrazit na nákupy. U půjčky by si ale člověk měl dávat pozor na více věcí. "Úroková míra nemusí být tím jediným kritériem pro výběr výhodnější půjčky. Zapomínáme totiž na výši různých poplatků, které mohou úvěr prodražit. Jedná se hlavně o poplatek za sjednání půjčky, za předčasné splacení nebo za poplatek za opožděnou splátku," vysvětluje Martin Špaček ze serveru Sfinance.cz.

V době, kdy se mnoho Čechů dostává do dluhové pasti právě proto, že špatně odhadlo svou finanční situaci a vybralo špatnou úvěrovou společnost, je potřeba vše důkladně promyslet a nechat si poradit od odborníků. Server Sfinance.cz je tím správným rádcem i pomocníkem.

Jiří Böhm
23.11.2012 09:45 - Obchodníci - trvalý odkaz

Semináře „Bez webu nejsou koláče“ úspěšně zakončily první ročník

První ročník série odborných seminářů společnosti Seznam.cz „Bez webu nejsou koláče“ určených pro regionální podnikatele úspěšně skončil. Seznam.cz se svým seminářem navštívil celkem pět měst.

Během roku 2012 navštívil tým sestavený z odborníků Petra Fryše (manažer videoslužeb, Seznam.cz), Davida Velechovského (key account manažer služby Sklik, Seznam.cz), Petra Pechara (senior key account manažer služby Sklik, Seznam.cz) a Pavla Vaněčka (agentura TNS Aisa) celkem pět měst (České Budějovice, Hradec Králové, Praha, Ostrava, Brno), kde na ně čekalo 343 posluchačů nejen z řad klientů Seznam.cz.

Cílem seminářů bylo zvýšit povědomí o fungování internetu, který se stává důležitou platformou pro jakýkoli byznys. Posluchačům jsme nabízeli informace a zkušenosti, které jsou pro podnikání užitečné. Jednotlivé přednášky se snažily ukázat širší souvislosti, které by měl znát každý i drobný zadavatel reklamy. Výsledky studie agentury TNS Aisa ukázaly účastníkům, co Češi na internetu nejčastěji dělají, k čemu a proč ho využívají, kdy tam jsou či kdy a co nakupují. Dlouholetý mediální konzultant Petr Fryš představil jednotlivé formy on-line marketingu (display reklama, katalogové zápisy, PPC reklama, SEO, SEM atd.) a konkrétní příklady, kdy s ohledem na cíle konkrétní firmy použít který z těchto nástrojů. Nezapomněli jsme ani na reklamní segment, který nyní rychle roste – on-line videoreklamě. Skliku byla vždy věnovaná samostatná přednáška. Byla užitečná i pro ty, kdo již tento nástroj PPC reklamy využívají. Mohli se totiž dozvědět, jak s ním pracovat efektivněji, inspirovat se konkrétními příklady i se dozvědět, jaké ukazatele jsou skutečně důležité pro to, aby Sklik pomáhal přivádět zákazníky.

Moderování akcí se také věnovali zaměstnanci Seznam.cz a jako zpestření své každodenní práce si moderování pražského semináře vystřihl obchodní ředitel společnosti Seznam.cz Michal Heisig. Přispělo to k ještě uvolněnější atmosféře akce.

Letošní ročník seminářů „Bez webu nejsou koláče“ je u konce. Tým Seznam.cz se však začíná připravovat na další pokračování v roce 2013. 

Simona & Petra

Simona Matoušková


08.06.2012 09:00 - Obchodníci - trvalý odkaz

Sport.cz spustil novou reklamní kampaň plnou utkání a výsledků

Sportovní server Sport.cz u příležitosti startu EURO 2012 v Polsku a na Ukrajině rozjíždí novou reklamní kampaň. Lavičky se promění ve výsledkové tabule a stanice metra Můstek v aktualizovaný rozpis utkání s výsledky.

Sport.cz je nejnavštěvovanější sportovní server na českém internetu. V posledním půlroce prošel redesignem a chce si upevnit svou pozici nejsilnějšího hráče, a proto spouští od 8. 6. novou reklamní kampaň, jejímž ústředním sloganem je „S námi jste ve hře“. Bude probíhat v televizi, na lavičkách, v rádiu a přestupním tunelu pražské stanice metra Můstek.

V televizi (Nova, Nova Cinema, Prima) se od 11. 6. objeví série spotů tematizujících propásnutí gólu během utkání. Staví na situaci, kterou možná někdy každý fanoušek zažil. Plný očekávání vyráží na stadion, těší se na šance a góly, a ve chvíli, kdy kýžený okamžik přijde, on jej zrovna z různých důvodů nestihne. Upozorňujeme na to, že díky on-line zpravodajství z Euro 2012 na Sport.cz žádné důležité informace čtenář nepropásne.

Na fotbal a Euro navážou také rádiové spoty vysílané na stanicích Impuls a Evropa 2.

Další část kampaně se odehraje na 650 lavičkách po celé ČR. Polepy jsou graficky rozděleny na dvě půlky ve stylu výsledkových tabulí. Proti sobě budou uvedeni rivalové (Sparta vs. Slavia; Česko vs. Rusko atd.) nebo opozitní vyjádření (např. KO vs. OK). Lidé se tak zasednutím na lavičky interaktivně zapojí do výběru jedné ze dvou možností, čímž se dostávají do hry.

Od 8. 6. se také v rámci této kampaně promění přestupní tunel mezi stanicemi A a B a malý tunel v části A pražské stanice metra Můstek. Bude v nich vylepen plán zápasů Euro 2012. Každý den budou výtvarníci průběžně aktualizovat výsledky a ilustracemi a karikaturami komentovat dění na šampionátu. V pokročilejší části turnaje se bude každý den aktualizovat pavouk vyřazovacích utkání.  

Reklamní kampaň zpracovala pro Seznam.cz reklamní agentura Saatchi & Saatchi a mediální agentura Initiative Media Prague. Trvat bude do 30. 6. Další část kampaně proběhne v průběhu července a srpna v souvislosti s letními olympijskými hrami v Londýně.

Simona Matoušková
Simona

13.12.2011 09:10 - Obchodníci - trvalý odkaz

S hrozbou vyššího DPH roste zájem o bydlení

Statistiky návštěvnosti serveru Sreality.cz ukazují, že je letos zájem o bydlení větší než loni. Češi častěji ke koupi hledají domy než byty. Hledají pak nejčastěji domy v hodnotě okolo 3 milionů korun.

Z pohledu do statistik návštěvnosti největšího českého serveru s nabídkou nemovitostí, Sreality.cz, to vypadá, že si Češi chtějí najít bydlení ještě letos, než stoupne DPH. Celý letošní rok byla návštěvnost serveru Sreality.cz vyšší než loni. V březnu, kdy je tradičně zájem o bydlení nejvyšší, navštívilo server Sreality.cz téměř 640 000 reálných uživatelů, tedy o 15 % více než loni. Navíc na rozdíl od loňského roku, kdy nejde vysledovat žádný reálný trend v zájmu o bydlení, letos může vidět téměř kontinuální růst od dubna do srpna. I v podzimních měsících je zájem o bydlení oproti loňskému roku vyšší. Vyššímu zájmu o hledání bydlení také mohou nahrávat nízké úrokové sazby hypotečních úvěrů, či příznivé ceny nemovitostí.

Počty reálných uživatelů, kteří navštívili v daném měsíci server Sreality.cz. Zdroj: NetMonitor

Z dat serveru Sreality.cz vyplývá, že si lidé nejčastěji hledají rodinné domky, a to ve velkých městech nebo v jejich blízkosti. Kromě krajských měst, se totiž do první desítky nejvyhledávanějších oblastí dostaly i Říčany. Nejčastěji se hledají domy v hodnotě okolo 3 milionů korun, a to napříč ČR. V Praze se pak druhá nejčastější hledaná, tedy žádaná, cena domu ke koupi šplhá k 5 milionům korun.

Lokality, kde se nejvíce hledají rodinné domy:

Zdroj: Sreality.cz

Byty se hledají ve stejných městech, ale jiných jejich částech než domy. V průměru si Češi nejčastěji hledají byty s dispozicí 3+1. Když se však na data ze serveru Sreality.cz podíváme optikou lokálních rozdílů, zjistíme, že v Praze je spíše nyní zájem o menší byty (s dispozicí 2+kk), v Brně jsou nejžádanější byty 3+1 či 2+1. Rozdíly jsou i v cenových relacích, ve kterých se bydlení hledá. Zatímco Pražané nejčastěji hledají byty ke koupi v hodnotě mezi 2 a 2,5 miliony korun, v Brně jsou ceny hledaných bytů o milion korun nižší.

Lokality, kde se nejvíce hledají byty:

Zdroj: Sreality.cz

Dispozice nejčastěji hledaných bytů:

Zdroj: Sreality.cz

Všechna data vychází ze statistik serveru Sreality.cz. Konkrétní data o nejhledanějších a nejzobrazovanějších typech nemovitostí pak vychází z dat za období od 1. 11. do 25. 11. 2011.

    &  
Michaela &   Michal

04.08.2011 13:20 - Obchodníci - trvalý odkaz

Chorvatsko, Řecko, Itálie – nejoblíbenější destinace Čechů pro letošní dovolenou

Ze statistik serveru Sdovolena.cz vyplývá, že horkými favority nejhledanějších destinací pro letošní dovolenou jsou Chorvatsko, Řecko a Itálie. Čtvrté nejvyhledávanější místo je ČR. A zajímavostí je, že například Slovensko je oblíbenější než Tunis.
Podle statistik hledání na serveru Sdovolena.cz za červen a červenec 2011 Češi nejčastěji hledají dovolenou v průměru na 9 až 12 dní. Více než 60 % lidí se zajímá o nabídky All Inclusive. Asi nepřekvapí, že nejčastěji hledají lidé letecké zájezdy, na druhém místě jsou dovolené s vlastní dopravou. Samozřejmě, že jsou země, kam jezdí Češi raději po vlastní ose, než s cestovkou. Patří k nim právě Chorvatsko či Itálie. Zajímavé je, že v červenci hledali lidé na serveru Sdovolená.cz last minute zájezdy častěji než v červnu. V červenci dotaz na last minute obsahovala téměř jedna třetina hledání. A kolik chtějí Češi za svoji dovolenou zaplatit? Letos v létě patří k nejhledanějším zájezdy v cenové relaci od 10 do 15 tisíc korun.

Žebříček nejvyhledávanějších destinací

  1. Chorvatsko
  2. Řecko
  3. Itálie
  4. Česká republika
  5. Bulharsko
  6. Turecko
  7. Egypt
  8. Španělsko
  9. Slovensko
  10. Tunisko

Zdroj: statistiky hledání na serveru Sdovolená.cz, červen a červenec 2011

A jak si Češi vybírají dovolenou v top 3 destinacích?
Chorvatsko a Itálie toho mají společného více, než by se na první pohled mohlo zdát. Do obou zemí Češi nejčastěji hledají zájezdy s vlastní dopravou a až pak autobusem. Letecké zájezdy jsou sem spíše výjimkou. Obě destinace také patří k těm, kde hledají lidé tu nejlevnější dovolenou. Ideální – tedy nejčastěji hledaná – cena se zde pohybuje mezi 5 a 10 tisící korun. Hledají se zde dovolené buď s polopenzí, nebo úplně bez stravy, tedy s vlastní stravou. Nejčastěji hledaná délka pobytu v obou zemích se pohybuje v rozmezí 7 až 10 dnů.

Do druhé nejoblíbenější destinace – Řecka – Češi nejraději létají. Letecké zájezdy jsou zhruba osmkrát hledanější než dolovené s autobusovou dopravou. Cena se pohybuje o něco výše než u Chorvatska a Itálie, a to v rozmezí 10 – 15 tisíc korun. Češi si také v Řecku nejčastěji hledají zájezdy All Inclusive, případně polopenze.

Můžete se těšit na další zajímavosti z našich statistik.

Honza Schenk & Michal Buzek
Honza Schenk & Michal Buzek



22.06.2011 12:00 - Obchodníci - trvalý odkaz

Seznam Tip nabízí ještě víc!

Na žádosti uživatelů jsme rozšířili nabídky Seznam Tipu do více krajů - nyní si můžete vybrat nabídku, která je Vám nejblíže i regionálně. Vybírat můžete i z nabídek, které Tip doporučoval v minulých dnech.

Novinky na Seznam Tipu jsou patrné již na domovské stránce Seznam.cz. V boxu samotného Tipu je patrný odkaz na nabídky z jiných regionů. Nabídky nyní již nejsou jen pro Prahu a Brno, ale přichází pro všechny kraje ČR.

Když se dostanete na samotnou nabídku Tipu, najdete ještě více informací než v dříve. Přidali jsme totiž informaci o tom, kolik korun můžete díky naší nabídce ušetřit a podmínky podmínky platnosti kupónů, které si na Seznam Tipu můžete zakoupit, přidali do pravého sloupce.

Další novinkou je odkaz na dobíhající tipy. Uveřejněny budou po zobrazovaný čas (maximálně 4 dny), nebo do svého úplného vyprodání. Tuto novinku ocení zejména všichni ti, kdo jsou nerozhodní, nebo nestihli naši nabídku z Tipu včas využít.

Jaroslav Baka
Jarda

21.06.2011 14:00 - Obchodníci - trvalý odkaz

Krize na ústupu - nových pracovních míst přibývá

V právě končícím čtvrtletí se na pracovním portále Spráce.cz zvedl počet inzerátů o 36 %. O nabídky pracovních pozic již tedy rozhodně není nouze.

Když se podíváme na statistiky inzerovaných pozic, zjistíme, že se nejvíce dařilo oborům jako je průmysl, výroba, či strojírenství. Regionálně došlo k mu růstu nabídek v Jihočeském a Olomouckém kraji.

Více než třetinový nárůst počtu nabízených pracovních míst na portálu Spráce.cz potvrzjí, že je krize pomalu ale jistě za námi. Uchazečům o zaměstnání se otvírají nové možnosti uplatnění.
Pevně věřím, že i na konci třetího čtvrtletí přineseme opět další a další pozitivní zprávy.

David Svatoš
David

< Novějších 10 článků - Starších 10 článků >
Autor:
seznam
Další blogy:
Fulltext blog
Mapy.cz blog
Sklik.cz blog
PR blog
FC blog
Sreality.cz blog

Kliknutím si přidáte nejnovější zprávy z tohoto blogu přímo na hlavní stránku Seznamu.

Archív:
duben 2014
PoÚtStČtSoNe
- 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 - - - -